• Kategorie
  • Aleksander Gra Jakie to flagi mini GR0646

Symbol: GR0646

Aleksander Gra Jakie to flagi mini

Brak towaru
22.00
Wpisz swój e-mail
Opinie
Wysyłka w ciągu 24-48 h od zakupu
Cena przesyłki 9.99
Odbiór osobisty Kraków ul. Ofiar Dąbia 4 0
Odbiór osobisty Kraków ul. Ofiar Dąbia 4 0
Paczkomaty 24/7 9.99
Kurier DPD 14
Paczkomaty 24/7 (POBRANIE) 15
Kurier DHL 18
Kurier DPD (POBRANIE) 18.99
Kurier DHL (POBRANIE) 21
Dostępność 0 szt.
EAN 5906018003994
Zostaw telefon

Jakie to Flagi - Mini
Gra „Jakie to flagi" doskonale łączy przyjemne z pożytecznym. Ta gra to emocjonująca zabawa, a jednocześnie znakomita okazja do nauki identyfikacji flag państwowych (55 krajów). Gracze mogą również przy okazji dowiedzieć się i nauczyć nazw stolic państw, wielkości ich powierzchni, liczby ludności itp. Gra adresowana jest do dzieci i dorosłych. Celem gry jest zdobycie jak największej ilości kart z flagami państw. W grę można grać na dwa sposoby.

Liczba graczy od 2 do 4 osób

GRA I
Przygotowanie do gry:
Jeden z graczy tasuje wszystkie karty, a potasowaną talię kładzie na stole obrazkiem flagi do góry. Jeśli gracze ustalą, że będzie ograniczony czas odpowiedzi, to należy przygotować klepsydrę i uzgodnić ile razy trzeba ją obrócić do upływu czasu potrzebnego na odpowiedź.

Zasady gry:
Grę rozpoczyna najmłodszy gracz. Patrząc na flagę z karty leżącej na wierzchu talii mówi do jakiego państwa ona należy. Jednocześnie gracz z lewej strony odpowiadającego odmierza klepsydrą czas limitujący odpowiedź - jeżeli czas zostanie przekroczony, to odpowiada następny z kolejki (kolejka zgodnie z ruchem wskazówek zegara). Po określeniu nazwy państwa gracz podnosi kartę z talii i ją odwraca. Na odwrocie każdej karty znajduje się nazwa państwa do którego należy flaga z tej karty.

Jeżeli przeczytana nazwa zgadza się z nazwą podaną wcześniej przez gracza, to zabiera on kartę i kładzie obok siebie. Jeżeli gracz się pomylił i podał niewłaściwą nazwę państwa, to otrzymuje plastikowy „żeton kary", a kartę wkłada pod spód talii, flagą do góry. Gracz, który zbierze w trakcie gry 3 „żetony kary" zostaje z niej wykluczony. Jeżeli gracz w swojej kolejce powie, że nie wie do jakiego państwa należy flaga na karcie, to nie otrzymuje karnego żetonu, a kartę po przeczytaniu głośno nazwy państwa (z jej tylnej strony) należy włożyć pod spód talii flagą do góry. Zwycięzcą zostaje ten, kto zbierze najwięcej kart, a gra kończy się gdy zostanie zabrana ostatnia karta z talii.

GRA II
Przygotowanie do gry:
Przed rozpoczęciem gry należy rozłożyć na stole wszystkie karty flagami do góry, tak by nie zasłaniały się wzajemnie. Tekturowe żetony z nazwami państw należy wrzucić do pudełka. Klepsydrę (używaną na tych samych zasadach jak w I wariancie gry) należy postawić na stole.

Zasady gry:
Wybrany (tak jak w wariancie pierwszym) gracz rozpoczyna grę losując z pudełka tekturowy żeton z nazwą państwa (nie wolno przyglądać się żetonom w pudełku). Następnie czyta ją głośno i szuka karty z flagą państwa odpowiadającego przeczytanej nazwie. Po znalezieniu odwraca ją i wszyscy gracze sprawdzają nazwę państwa napisaną na tylnej stronie karty. Jeżeli nazwa się zgadza z nazwą na żetonie to gracz zabiera żeton i kładzie go obok siebie. Jeśli nazwa się nie zgadza, to gracz wrzuca żeton z powrotem do pudełka, a za karę otrzymuje plastikowy „żeton kar" ( w trakcie gry można zdobyć 3 żetony kar - za czwartą błędną odpowiedź gracz zostaje wykluczony z gry). Bez względu na to, czy odpowiedź będzie dobra czy zła, karta z flagą zostaje na swoim miejscu, odwrócona flagą do góry. Następnym w kolejce jest gracz po lewej stronie kończącego swój ruch. Gracz, który nie wie jaka flaga jest zgodna z nazwą państwa na wylosowanym żetonie może odpowiedzieć „nie wiem" i wrzucić żeton z powrotem do pudełka. Nie otrzymuje za to żetonu kary, a następny w kolejce wykonuje swój ruch. Zwycięzcą w grze zostaje ten, kto zbierze najwięcej żetonów z nazwami państw (niezależnie od tego ile będzie miał „żetonów kar"). Przed rozpoczęciem gry wszyscy jej uczestnicy mogą krótko przestudiować zbiór flag z nazwami państw. Uczestnicy gry mogą zmienić zasady według własnego uznania (np. jeśli gracze nauczą się już określać do jakiego państwa należy właściwa flaga, to mogą utrudnić zadanie wymagając, aby do nazwy państwa podać także nazwę jego stolicy)

Zawartość opakowania:
- 55 kart,
- 55 tekturowych żetonów,
- 20 plastikowych żetonów,
- klepsydra,
- instrukcja

Jednym z najbardziej skutecznych sposobów na rozwijanie zdolności interpersonalnych u dzieci jest granie w różne gry z najbliższymi. Gry planszowe, karciane i inne rozbudowują inteligencję, zdolność skutecznego wysławiania się i przekazywania innym osobom swoich zamiarów i chęci. Gry są doskonałym sposobem na wspólną zabawę w gronie najbliższych. Dzięki takim zabawom dzieci więcej czasu mogą spędzić z rodzicami. Zestaw zapakowany w bardzo ładne kolorowe pudełko, idealnie nadające się na prezent. Największy wybór gier planszowych znajdziecie Państwo w sklepie Jokomisiada. 

 

Wiek 7 +
Płeć dziewczynka
Waga 0,2 (kg)
Gwarancja Gwarancja 12 miesięcy
Certyfikat CE
Wymiar opakowania 18 cm x 11 cm x 3,5 cm
Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.
Podpis
E-mail
Zadaj pytanie