- Categories
-
Bliźnięta Tuttle w obronie uczciwej konkurencji
The Symbol :
9788365086297
27.37
Reviews | |
Shipping within | Right away |
Shipping price | The Lack Of |
The Availability Of | 8 opak |
The bar code | |
EAN | 9788365086297 |
Orders by phone: 501-031-535
Leave your phone |
W najnowszej części rodzeństwo Tuttle staje naprzeciw biznesmenów, właścicieli korporacji, którzy, dzięki będącym u władzy znajomym, starają się ograniczyć konkurencję. Nasi bohaterowie, aby pomóc swoim bliskim, sprzedają jedzenie w kampanii, której zadaniem ma być zdobycie rozgłosu i poparcia, aby zmienić istniejące regulacje uniemożliwiające małym firmom wybicie się i sprawiedliwe konkurowanie na rynku. Tym samym przekazują oni czytelnikom takie wartości jak uczciwa konkurencja, równość wobec prawa, potępianie kumoterstwa, czy pozytywnie rozumiany lobbing.
Ta część serii jest zainspirowana książką znakomitego popularyzatora myśli wolnościowej, Henry'ego Hazlitta Ekonomia w jednej lekcji, która również została wydana nakładem naszego wydawnictwa.
Ta część serii jest zainspirowana książką znakomitego popularyzatora myśli wolnościowej, Henry'ego Hazlitta Ekonomia w jednej lekcji, która również została wydana nakładem naszego wydawnictwa.
Wydawnictwo | Instytut Ludwiga von Misesa |
Autor | Connor Boyack |
Rok wydania | 2020 |
Oprawa | broszurowa |
Stron | 60 |
There is currently no comments or ratings for this product.