Podejście problemowe wykorzystywane w podręczniku oraz stosowanie metody odwróconej klasy to sprawdzone rozwiązania zgodne z nową podstawą programową. Stwarzają one możliwość zainspirowania uczniów do samodzielnej pracy i rozwijania ich umiejętności.
W podręczniku są do wyboru dwa języki programowania: Python i C++.
Podręcznik do klasy 3 został podzielony na siedem działów głównych:
Wprowadzenie.
Algorytmika i programowanie w Pythonie.
Algorytmika i programowanie w C++.
Komputery i urządzenia cyfrowe.
Projekt. Cyfrowy świat.
Bazy danych.
Grafika 3D.
Struktura lekcji jest uporządkowana i przedstawia się następująco:
samodzielna analiza problemu,
przedstawienie zagadnień od strony teorii,
zastosowanie omówionych zagadnień w rozwiązanych krok po kroku ćwiczeniach,
ćwiczenia do samodzielnego rozwiązania,
podsumowanie najważniejszych wiadomości, pytania sprawdzające oraz zadania dodatkowe.
Safety Information
For use under direct adult supervision, Need to use protective measures. Do not use in traffic, Not suitable for children under the specified age. For use under adult supervision, This toy does not offer protection, Includes a toy. Adult supervision recommended
It has the CE mark confirming compliance with the requirements of the European Union directive for this type of device.
CE Declaration of Conformity | Complies with EN-71 - Safety of toys
For children over 3 years of age
It has the CE mark confirming compliance with the requirements of the European Union directive - Compliant with the EN-71 standard - Safety of toys
Manufacturer details
ATENEUM M KOGUT
ul. Półłanki 12C
30-740 Kraków
Poland
730260740
[email protected]
Responsible person
ATENEUM
ul. Półłanki 12C
30-740 Kraków
Poland
730260740
[email protected]