Kod rabatowy "EDUKAMP" - obniży wartość koszyka o 5%! Ranking pojazdów na akumulator — Sprawdź!
-
Język
-
Waluta: PLN
-
Strefa klienta
-
Koszyk ( 0 )
-
KATEGORIE
- Audi na akumulator
- Bentley na akumulator
- Bmw na akumulator
- Bugatti na akumulator
- Buggy na akumulator
- Chevrolet na akumulator
- Continental na akumulator
- Ferrari na akumulator
- Ford na akumulator
- Jaguar na akumulator
- Jeep na akumulator
- Lamborghini
- Land Rover na akumulator
- Lexus na akumulator
- Maserati na akumulator
- Mclaren na akumulator
- Mercedes na akumulator
- Mini na akumulator
- Mustang na akumulator
- Nissan na akumulator
- Pojazdy bez licencji
- Pojazdy z funkcją driftu
- Policyjne auta na akumulator
- Perfecta na akumulator
- Porsche na akumulator
- Rolls-Royce na akumulator
- Toyota na akumulator
- Volvo na akumulator
- VW na akumulator
- Auta elektryczne dla dzieci
- Samochody dla dzieci
-
POJAZDY NA AKUMULATOR
- Audi na akumulator
- Bentley na akumulator
- Bmw na akumulator
- Bugatti na akumulator
- Buggy na akumulator
- Chevrolet na akumulator
- Continental na akumulator
- Ferrari na akumulator
- Ford na akumulator
- Jaguar na akumulator
- Jeep na akumulator
- Lamborghini
- Land Rover na akumulator
- Lexus na akumulator
- Maserati na akumulator
- Mclaren na akumulator
- Mercedes na akumulator
- Mini na akumulator
- Mustang na akumulator
- Nissan na akumulator
- Pojazdy bez licencji
- Pojazdy z funkcją driftu
- Policyjne auta na akumulator
- Perfecta na akumulator
- Porsche na akumulator
- Rolls-Royce na akumulator
- Toyota na akumulator
- Volvo na akumulator
- VW na akumulator
- Auta elektryczne dla dzieci
- Samochody dla dzieci
- PUNKT ODBIORU - KRAKÓW
- KOSZTY DOSTAWY
- BLOG
- KONTAKT
- INSTRUKCJA PAROWANIA PILOTA Z AUTKIEM
-
-
KATEGORIE
- Audi na akumulator
- Bentley na akumulator
- Bmw na akumulator
- Bugatti na akumulator
- Buggy na akumulator
- Chevrolet na akumulator
- Continental na akumulator
- Ferrari na akumulator
- Ford na akumulator
- Jaguar na akumulator
- Jeep na akumulator
- Lamborghini
- Land Rover na akumulator
- Lexus na akumulator
- Maserati na akumulator
- Mclaren na akumulator
- Mercedes na akumulator
- Mini na akumulator
- Mustang na akumulator
- Nissan na akumulator
- Pojazdy bez licencji
- Pojazdy z funkcją driftu
- Policyjne auta na akumulator
- Perfecta na akumulator
- Porsche na akumulator
- Rolls-Royce na akumulator
- Toyota na akumulator
- Volvo na akumulator
- VW na akumulator
- Auta elektryczne dla dzieci
- Samochody dla dzieci
-
POJAZDY NA AKUMULATOR
- Audi na akumulator
- Bentley na akumulator
- Bmw na akumulator
- Bugatti na akumulator
- Buggy na akumulator
- Chevrolet na akumulator
- Continental na akumulator
- Ferrari na akumulator
- Ford na akumulator
- Jaguar na akumulator
- Jeep na akumulator
- Lamborghini
- Land Rover na akumulator
- Lexus na akumulator
- Maserati na akumulator
- Mclaren na akumulator
- Mercedes na akumulator
- Mini na akumulator
- Mustang na akumulator
- Nissan na akumulator
- Pojazdy bez licencji
- Pojazdy z funkcją driftu
- Policyjne auta na akumulator
- Perfecta na akumulator
- Porsche na akumulator
- Rolls-Royce na akumulator
- Toyota na akumulator
- Volvo na akumulator
- VW na akumulator
- Auta elektryczne dla dzieci
- Samochody dla dzieci
- PUNKT ODBIORU - KRAKÓW
- KOSZTY DOSTAWY
- BLOG
- KONTAKT
- INSTRUKCJA PAROWANIA PILOTA Z AUTKIEM
-
- Kategorie
-
Logopedyczne zabawy cz.VI Różn. szeregów (program)
Symbol:
5900238480054
129.25
Opinie |
brak ocen
(Dodaj)
|
||||||||||||||||
Cena przesyłki |
0
|
||||||||||||||||
Dostępność | 4 szt. |
Kod kreskowy | |
EAN | 5900238480054 |
Zamówienia telefoniczne: 501-031-535
Zostaw telefon |
- Opis
- Opinie i oceny (0)
- Zadaj pytanie
Ćwiczenia różnicowania słuchowego i kinestetycznego wypracowanych głosek.Ćwiczenia te stosuje się gdy głoski są wymawiane poprawnie, ale są mylone, zamieniane lub nieużywane w mowie spontanicznej.
Po wywołaniu głosek trzech szeregów: ciszącego, syczącego i szumiącego, bardzo często należy prowadzić z dzieckiem ćwiczenia w różnicowaniu tych głosek. Ćwiczenia te stosuje się gdy głoski są wymawiane poprawnie, ale są mylone, zamieniane lub nieużywane w mowie spontanicznej. W tym celu należy stosować ćwiczenia różnicowania słuchowego i kinestetycznego wypracowanych głosek. W słowniku logopedycznym można przeczytać, że "kinestezja artykulacyjna to poczucie pozycji i ruchów narządów mowy względem siebie, właściwych poszczególnym głoskom. Brak czucia napięcia mięśni narządów mowy utrudnia lub uniemożliwia wykonywanie odpowiednich ruchów artykulacyjnych.
Ćwiczenie kinestezji artykulacyjnej polega na wielokrotnych powtórzeniach danych głosek, w celu osiągnięcia pełnego automatyzmu we właściwym układaniu narządów mowy dla konkretnej głoski, a także automatyzmu w sprawnym przechodzeniu od jednej artykulacji do drugiej.
Program Logopedyczne zabawy. Część VI różnicowanie szeregów składa się następujących części:
POCIĄG to gra, która polega na umieszczeniu obrazków z pociągu na właściwych półkach z literami. Obrazki układa się przy pomocy kursora myszy (metodą przeciągnij i upuść).
W przypadku popełnienia błędu głos z komputera prosi o ponowne ułożeniu podpisu. Jeżeli dziecko kilkakrotnie źle ułoży podpis pod obrazkiem może skorzystać z przycisku POMOC. Po zakończeniu gry na ekranie pojawia się okienko STATYSTYKA, w którym znajdują się dotyczące czasu gry, liczby błędnych i poprawnych odpowiedzi oraz korzystanie z pomocy. W okienku tym znajdują się dwa przyciski: DALEJ pozwala na rozpoczęcie gry od początku, oraz STOP kończy ćwiczenia w danym programie.
PRZYSSAWKI gra, która polega na etykietowaniu obrazków poprzez przeciągnięcie do nich właściwego napisu. Napis przemieszcza się za pomocą kursora myszy. Wskazanie kursorem myszy obrazka lub napisu i kliknięcie prawego przycisku myszy powoduje odsłuchanie nazwy obrazka/napisu.
ZAPAMIĘTAJ I POWIEDZ - gra polega na odkrywaniu 2 kart (klikaniu na nie myszką) i szukaniu pary. Po znalezieniu przez dziecko 2 takich samych obrazków można usłyszeć ich nazwę podaną przez komputer. Po usłyszeniu nazwy dziecko powinno ją bezbłędnie powtórzyć.
MAGAZYNIER zadaniem gracza jest poukładanie na półkach napisów i obrazków. Wózek obsługuje się klawiszami strzałek.
TAŚMOCIĄG zadaniem gracza jest przeniesienie obrazka znajdujące się na taśmociągu do rury z właściwą głoską. Ramię chwytające obsługujemy za pomocą klawiszy strzałek.
NAGRAJ I ODTWÓRZ to bardzo prosty rejestrator dźwięku. Umożliwia nagranie wymowy dziecka i porównanie jego wymowy np. na początku i końcu terapii.
Po wywołaniu głosek trzech szeregów: ciszącego, syczącego i szumiącego, bardzo często należy prowadzić z dzieckiem ćwiczenia w różnicowaniu tych głosek. Ćwiczenia te stosuje się gdy głoski są wymawiane poprawnie, ale są mylone, zamieniane lub nieużywane w mowie spontanicznej. W tym celu należy stosować ćwiczenia różnicowania słuchowego i kinestetycznego wypracowanych głosek. W słowniku logopedycznym można przeczytać, że "kinestezja artykulacyjna to poczucie pozycji i ruchów narządów mowy względem siebie, właściwych poszczególnym głoskom. Brak czucia napięcia mięśni narządów mowy utrudnia lub uniemożliwia wykonywanie odpowiednich ruchów artykulacyjnych.
Ćwiczenie kinestezji artykulacyjnej polega na wielokrotnych powtórzeniach danych głosek, w celu osiągnięcia pełnego automatyzmu we właściwym układaniu narządów mowy dla konkretnej głoski, a także automatyzmu w sprawnym przechodzeniu od jednej artykulacji do drugiej.
Program Logopedyczne zabawy. Część VI różnicowanie szeregów składa się następujących części:
POCIĄG to gra, która polega na umieszczeniu obrazków z pociągu na właściwych półkach z literami. Obrazki układa się przy pomocy kursora myszy (metodą przeciągnij i upuść).
W przypadku popełnienia błędu głos z komputera prosi o ponowne ułożeniu podpisu. Jeżeli dziecko kilkakrotnie źle ułoży podpis pod obrazkiem może skorzystać z przycisku POMOC. Po zakończeniu gry na ekranie pojawia się okienko STATYSTYKA, w którym znajdują się dotyczące czasu gry, liczby błędnych i poprawnych odpowiedzi oraz korzystanie z pomocy. W okienku tym znajdują się dwa przyciski: DALEJ pozwala na rozpoczęcie gry od początku, oraz STOP kończy ćwiczenia w danym programie.
PRZYSSAWKI gra, która polega na etykietowaniu obrazków poprzez przeciągnięcie do nich właściwego napisu. Napis przemieszcza się za pomocą kursora myszy. Wskazanie kursorem myszy obrazka lub napisu i kliknięcie prawego przycisku myszy powoduje odsłuchanie nazwy obrazka/napisu.
ZAPAMIĘTAJ I POWIEDZ - gra polega na odkrywaniu 2 kart (klikaniu na nie myszką) i szukaniu pary. Po znalezieniu przez dziecko 2 takich samych obrazków można usłyszeć ich nazwę podaną przez komputer. Po usłyszeniu nazwy dziecko powinno ją bezbłędnie powtórzyć.
MAGAZYNIER zadaniem gracza jest poukładanie na półkach napisów i obrazków. Wózek obsługuje się klawiszami strzałek.
TAŚMOCIĄG zadaniem gracza jest przeniesienie obrazka znajdujące się na taśmociągu do rury z właściwą głoską. Ramię chwytające obsługujemy za pomocą klawiszy strzałek.
NAGRAJ I ODTWÓRZ to bardzo prosty rejestrator dźwięku. Umożliwia nagranie wymowy dziecka i porównanie jego wymowy np. na początku i końcu terapii.
Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.
Odbierz rabat 5% - Zapisz się do Newslettera
Po potwierdzeniu chęci otrzymywania newslettera na adres e-mail otrzymasz kod na 5%