
Matematyka SP 4 Matematyka w punkt podręcznik
Podręcznik Matematyka w punkt. Szkoła podstawowa klasa 4 jest napisany całkowicie od nowa i dostosowany do aktualnie obowiązującej podstawy programowej. Cechy podręcznika Matematyka w punkt, klasa 4: Łączy w sobie niezawodne metody nauczania, które sprawdzały się przed pandemią, z innowacyjnym trendem edukacji włączającej, która pozwoli uczniom z deficytami, powstałymi po okresie nauki zdalnej, na uzupełnienie braków i wyrównanie szans. Podręcznik ma modułową konstrukcję i stały schemat wprowadzania nowych zagadnień. Zachęca do nauki przez działanie i do samodzielnego odkrywania najskuteczniejszych strategii rozwiązywania zadań. Dzięki urozmaiconym typom zdań ( w tym zagadkom detektywistycznym) rozwija myślenie matematyczne. Postacie przewodnie, które towarzyszą uczniom zarówno w podręczniku, jak i w zeszytach ćwiczeń, umożliwiają łagodne przejście z edukacji wczesnoszkolnej do kolejnego etapu kształcenia. Motywuje do nauki i wspiera uczniów w zdobywaniu wiedzy, pokazuje użyteczność matematyki w codziennym życiu. Podręczniki mają spójną koncepcję od klasy 4 do 8 bazującą na procesie indywidualnego zaangażowania uczniów. Wyróżnia je nowoczesny i czytelny layout, różnorodność przykładów rozpisanych krok po kroku oraz duża liczba urozmaiconych zadań o różnym stopniu trudności. Atuty podręcznika: Podręcznik wpisuje się w ideę edukacji włączającej. Umożliwia indywidualizację nauczania, dzięki czemu pomaga osiągnąć sukces w nauce uczniom o różnych potrzebach edukacyjnych. Zagadnienia są wprowadzane według stałego schematu: odkrywaj analizuj poćwicz. Schemat ten jest zgodny z naturalnym rozwojem intelektualnym uczniów oraz uznawany obecnie przez dydaktyków za najskuteczniejszy sposób nauczania matematyki. Treści są wyjaśnione prostym i obrazowym językiem. Przekaz tekstowy jest dodatkowo wspomagany czytelnymi schematami i infografikami, które pomagają w zrozumieniu treści matematycznych. Zadania mają zróżnicowaną konstrukcję i stopniowaną trudność. To pomaga uczniom w trudnym przejściu z etapu myślenia konkretnego poprzez wyobrażone do abstrakcyjnego. Przykłady i zadania nawiązują do życia codziennego i zagadnień bliskich uczniom. Odwołują się do trendów modnych wśród młodzieży, nowoczesnych nośników informacji, mediów społecznościowych oraz do możliwości, jakie daje internet.
Safety Information
For use under direct adult supervision, Need to use protective measures. Do not use in traffic, Not suitable for children under the specified age. For use under adult supervision, This toy does not offer protection, Includes a toy. Adult supervision recommended
It has the CE mark confirming compliance with the requirements of the European Union directive for this type of device.
CE Declaration of Conformity | Complies with EN-71 - Safety of toys
For children over 3 years of age
It has the CE mark confirming compliance with the requirements of the European Union directive - Compliant with the EN-71 standard - Safety of toys