Pewny start. Codziennik. Funkcjonowanie 2 poz.E

Symbol: 9788326749056
Dostępność: 7 szt.
117.84
111.95 cena z kodem: EDUKAMP
szt.
Zamówienia telefoniczne: 501-031-535 Zostaw telefon
Wysyłka w ciągu: 24-48 h od zakupu
Cena przesyłki:
0
  • Paczkomaty 24/7 (POBRANIE) 0
  • Kurier DPD (POBRANIE) 0
  • Kurier DHL (POBRANIE) 0
  • Odbiór osobisty Kraków ul. Ofiar Dąbia 4 0
  • Orlen paczka 0
  • Paczkomaty 24/7 0
  • Kurier DPD 0
  • Kurier DHL 0
  • Odbiór osobisty Kraków ul. Ofiar Dąbia 4 0
EAN:
9788326749056

Publikacja Pewny Start. Poziom E. Codziennik. Funkcjonowanie 2 to 100 ilustrowanych kart zawierających treści wspierające rozwój psychospołeczny. Materiał jest zgodny z podstawą programową. W publikacji znajdują się elementy do wycięcia, składania i manipulacji.

Tematyka:

radzenie sobie z emocjami,

przekazywanie potrzeb,

prowadzenie rozmowy,

kultura komunikowania się,

sytuacje społeczne,

pory roku,

dojrzewanie,

dbanie o własne bezpieczeństwo,

dbanie o otoczenie,

święta, uroczystości i inne wydarzenia.

Cele publikacji: wspieranie rozwoju psychospołecznego, poprawa codziennego funkcjonowania, zwiększenie samodzielności i kształcenie poczucia sprawstwa.

Parametry:
Wydawnictwo:
Nowa Era
Autor:
praca zbiorowa
Rok wydania:
2024
Oprawa:
broszurowa
Stron:
100

Informacje dotyczące bezpieczeństwa

Do użytku pod bezpośrednim nadzorem osoby dorosłej, Konieczność stosowania środków ochronnych. Nie używać w ruchu ulicznym, Nie nadaje się dla dzieci poniżej określonego wieku. Do używania pod nadzorem osoby dorosłej, Ta zabawka nie zapewnia ochrony, Zawiera zabawkę. Zalecany nadzór osoby dorosłej

Posiada znak CE potwierdzający spełnienie wymagań dyrektywy Unii Europejskiej dla tego typu urządzeń.

 

Deklaracja zgodności CE | Zgodne z normą EN-71 - Bezpieczeństwo zabawek

 

Dla dzieci powyżej 3-go roku życia

 

Posiada znak CE potwierdzający spełnienie wymagań dyrektywy Unii Europejskiej - Zgodne z normą EN-71 - Bezpieczeństwo zabawek

Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.
Zadaj pytanie
Podpis:
E-mail:
Zadaj pytanie: