Kod rabatowy "EDUKAMP" - obniży wartość koszyka o 5%! Ranking pojazdów na akumulator — Sprawdź!
-
Język
-
Waluta: PLN
-
Strefa klienta
-
Koszyk ( 0 )
-
KATEGORIE
- Audi na akumulator
- Bentley na akumulator
- Bmw na akumulator
- Bugatti na akumulator
- Buggy na akumulator
- Chevrolet na akumulator
- Continental na akumulator
- Ferrari na akumulator
- Ford na akumulator
- Jaguar na akumulator
- Jeep na akumulator
- Lamborghini
- Land Rover na akumulator
- Lexus na akumulator
- Maserati na akumulator
- Mclaren na akumulator
- Mercedes na akumulator
- Mini na akumulator
- Mustang na akumulator
- Nissan na akumulator
- Pojazdy bez licencji
- Pojazdy z funkcją driftu
- Policyjne auta na akumulator
- Perfecta na akumulator
- Porsche na akumulator
- Rolls-Royce na akumulator
- Toyota na akumulator
- Volvo na akumulator
- VW na akumulator
- Auta elektryczne dla dzieci
- Samochody dla dzieci
-
POJAZDY NA AKUMULATOR
- Audi na akumulator
- Bentley na akumulator
- Bmw na akumulator
- Bugatti na akumulator
- Buggy na akumulator
- Chevrolet na akumulator
- Continental na akumulator
- Ferrari na akumulator
- Ford na akumulator
- Jaguar na akumulator
- Jeep na akumulator
- Lamborghini
- Land Rover na akumulator
- Lexus na akumulator
- Maserati na akumulator
- Mclaren na akumulator
- Mercedes na akumulator
- Mini na akumulator
- Mustang na akumulator
- Nissan na akumulator
- Pojazdy bez licencji
- Pojazdy z funkcją driftu
- Policyjne auta na akumulator
- Perfecta na akumulator
- Porsche na akumulator
- Rolls-Royce na akumulator
- Toyota na akumulator
- Volvo na akumulator
- VW na akumulator
- Auta elektryczne dla dzieci
- Samochody dla dzieci
- PUNKT ODBIORU - KRAKÓW
- KOSZTY DOSTAWY
- BLOG
- KONTAKT
- INSTRUKCJA PAROWANIA PILOTA Z AUTKIEM
-
-
KATEGORIE
- Audi na akumulator
- Bentley na akumulator
- Bmw na akumulator
- Bugatti na akumulator
- Buggy na akumulator
- Chevrolet na akumulator
- Continental na akumulator
- Ferrari na akumulator
- Ford na akumulator
- Jaguar na akumulator
- Jeep na akumulator
- Lamborghini
- Land Rover na akumulator
- Lexus na akumulator
- Maserati na akumulator
- Mclaren na akumulator
- Mercedes na akumulator
- Mini na akumulator
- Mustang na akumulator
- Nissan na akumulator
- Pojazdy bez licencji
- Pojazdy z funkcją driftu
- Policyjne auta na akumulator
- Perfecta na akumulator
- Porsche na akumulator
- Rolls-Royce na akumulator
- Toyota na akumulator
- Volvo na akumulator
- VW na akumulator
- Auta elektryczne dla dzieci
- Samochody dla dzieci
-
POJAZDY NA AKUMULATOR
- Audi na akumulator
- Bentley na akumulator
- Bmw na akumulator
- Bugatti na akumulator
- Buggy na akumulator
- Chevrolet na akumulator
- Continental na akumulator
- Ferrari na akumulator
- Ford na akumulator
- Jaguar na akumulator
- Jeep na akumulator
- Lamborghini
- Land Rover na akumulator
- Lexus na akumulator
- Maserati na akumulator
- Mclaren na akumulator
- Mercedes na akumulator
- Mini na akumulator
- Mustang na akumulator
- Nissan na akumulator
- Pojazdy bez licencji
- Pojazdy z funkcją driftu
- Policyjne auta na akumulator
- Perfecta na akumulator
- Porsche na akumulator
- Rolls-Royce na akumulator
- Toyota na akumulator
- Volvo na akumulator
- VW na akumulator
- Auta elektryczne dla dzieci
- Samochody dla dzieci
- PUNKT ODBIORU - KRAKÓW
- KOSZTY DOSTAWY
- BLOG
- KONTAKT
- INSTRUKCJA PAROWANIA PILOTA Z AUTKIEM
-
- Kategorie
-
Strażniczki REBEL
49.68
Opinie |
brak ocen
(Dodaj)
|
||||||||||||||||
Cena przesyłki |
9.99
|
||||||||||||||||
Dostępność | 100 szt. |
Kod kreskowy | |
EAN | 5902650610743 |
Zamówienia telefoniczne: 501-031-535
Zostaw telefon |
- Opis
- Opinie i oceny (0)
- Zadaj pytanie
Strażniczki to gra z mechaniką blefu i doboru kart oraz dodatkowymi, zaskakującymi rozwiązaniami. Każdy z graczy kieruje Opiekunką, której celem jest nakierować losy ludzi zgodnie ze swoją wolą tak, aby stworzyć najlepszą kombinację cnót i słabości. Gra składa się z 3 faz:
1) Dobór kart: każdy z graczy otrzymuje sześć losowych kart z talii, następnie wybiera jedną z nich, pozostałe zaś podaje graczowi po lewej stronie, i tak aż do momentu, w którym każdy z graczy wybierze 5 kart - pozostałe karty są odrzucane. Celem jest dobranie kombinacji kart, która zapewni jak najwięcej punktów zwycięstwa. Niektóre karty punktują samodzielnie, inne natomiast wymagają innych kart tego samego rodzaju, by przynieść korzyści.
2) Osąd: wszyscy gracze umieszczają 5 wybranych przez siebie kart naprzeciwko siebie w dwóch rzędach: dwie karty zakryte oraz 3 odkryte. Na podstawie wyłożonych kart gracze zastanawiają się, który z nich ma najwyżej punktowaną kombinację. Po dyskusji każdy z graczy głosuje na wybraną osobę używając odpowiedniego żetonu. Wybrany gracz musi następnie potwierdzić, lub zaprzeczyć wynikowi głosowania.
Jeśli gracz zgodzi się, że ma najsilniejszą kombinację kart, musi odrzucić 2 karty.
Jeśli gracz zaprzeczy, faza kończy się, a wszyscy gracz ujawniają swoje wyniki. Jeśli wybrany gracz ma najsilniejszą kombinację, traci dwie karty, które dają mu najwięcej punktów; w przeciwnym wypadku dociąga on jedną dodatkową, wybraną przez siebie kartę ze stosu kart odrzuconych.
3) Punktacja: każdy z graczy pokazuje swoje karty i podlicza swój wynik.
W grze mogą pojawić się także inne fazy, w zależności od rodzaju Opiekunek występujących podczas rozgrywki - każda postać dysponuje specjalną zdolnością, która może zmienić przebieg gry. Przykładowo może to być możliwość podejrzenia zakrytej karty innego gracza, zabranie karty graczowi przed fazą punktacji, albo zamiana jednej karty w inną.
1) Dobór kart: każdy z graczy otrzymuje sześć losowych kart z talii, następnie wybiera jedną z nich, pozostałe zaś podaje graczowi po lewej stronie, i tak aż do momentu, w którym każdy z graczy wybierze 5 kart - pozostałe karty są odrzucane. Celem jest dobranie kombinacji kart, która zapewni jak najwięcej punktów zwycięstwa. Niektóre karty punktują samodzielnie, inne natomiast wymagają innych kart tego samego rodzaju, by przynieść korzyści.
2) Osąd: wszyscy gracze umieszczają 5 wybranych przez siebie kart naprzeciwko siebie w dwóch rzędach: dwie karty zakryte oraz 3 odkryte. Na podstawie wyłożonych kart gracze zastanawiają się, który z nich ma najwyżej punktowaną kombinację. Po dyskusji każdy z graczy głosuje na wybraną osobę używając odpowiedniego żetonu. Wybrany gracz musi następnie potwierdzić, lub zaprzeczyć wynikowi głosowania.
Jeśli gracz zgodzi się, że ma najsilniejszą kombinację kart, musi odrzucić 2 karty.
Jeśli gracz zaprzeczy, faza kończy się, a wszyscy gracz ujawniają swoje wyniki. Jeśli wybrany gracz ma najsilniejszą kombinację, traci dwie karty, które dają mu najwięcej punktów; w przeciwnym wypadku dociąga on jedną dodatkową, wybraną przez siebie kartę ze stosu kart odrzuconych.
3) Punktacja: każdy z graczy pokazuje swoje karty i podlicza swój wynik.
W grze mogą pojawić się także inne fazy, w zależności od rodzaju Opiekunek występujących podczas rozgrywki - każda postać dysponuje specjalną zdolnością, która może zmienić przebieg gry. Przykładowo może to być możliwość podejrzenia zakrytej karty innego gracza, zabranie karty graczowi przed fazą punktacji, albo zamiana jednej karty w inną.
Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.
Odbierz rabat 5% - Zapisz się do Newslettera
Po potwierdzeniu chęci otrzymywania newslettera na adres e-mail otrzymasz kod na 5%