-
-
Koszyk jest pustySuma 0
- Kategorie
-
Gra Raz na Górze Raz Na Dole PL
Wpisz swój e-mail |
Opinie | |
Wysyłka w ciągu | 24-48 h od zakupu |
Cena przesyłki | 9.99 |
Dostępność | 0 szt. |
Kod kreskowy | |
EAN | 5903864900989 |
Zostaw telefon |
Oryginalna gra RAZ NA GÓRZE RAZ NA DOLE (058).
TWIST gra zręcznościowa dla dzieci DUŻA MATA
Gry dla dzieci to nie tylko źródło zabawy, ale także niezliczone możliwości nauki i rozwoju. Pobudzają kreatywność, logiczne myślenie i zdolności rozwiązywania problemów.
Najczęściej wybierane gry to gry: logiczne, zręcznościowe, planszowe, strategiczne. Każde, niezależnie od rodzaju, mają wspólny cel: dobrą zabawę graczy.
Gry to gwarancja uśmiechu i radości na twarzy dziecka. Uczą cierpliwości i wymagają skoncentrowania uwagi na zadaniu. Dzieci uczą się doceniać własne postępy i osiągnięcia, a wspólna rozrywka buduje relacje rodzinne i wśród rówieśników. Wybierz gry, które rozwijają i bawią jednocześnie – to prezent, który zyska wieczną wartość!
Sprawdź, co przygotowaliśmy dla Twojego dziecka!
Gra idealnie łączy gimnastykę ze świetna zabawą !
Sędzia kręci strzałką i wskazuje kolor, na który trzeba przenieść stopę lub dłoń.
Głównym zadaniem będzie utrzymanie równowagi stając na rękach i stopach na coraz to innych kolorowych polach maty, nie jest to takie proste w bliskim towarzystwie innych graczy.
Mata dostarczy Waszym pociechom mnóstwo zabawy w trakcie której usprawnią swoje mięśnie, poprawią zwinność, giętkość i elastyczność.
Jeśli w twistera gra więcej niż dwóch graczy, gra stanie się jeszcze ciekawsza.
W takim przypadku, można wykonywać ruchy na zmianę – będzie trudniej i ciekawiej.
Gdy gra więcej osób można podzielić się na drużyny.
Każda odmiana i pomysł urozmaici tylko rozgrywkę.
ZASADY GRY
1. Zadaniem graczy jest umieszczanie ręki lub nogi (a konkretnie dłoni lub stopy) na wskazanym przez wskazówki polu. Pole zajmuje gracz, który jako pierwszy je zajął. Jeśli nie możecie ustalić, kto był pierwszy, decyduje o tym sędzia. Decyzja sędziego jest ostateczna i nieodwołalna.
2. Po wykonaniu swojego ruchu nie można się już poruszać. Tylko sędzia może pozwolić zawodnikowi na przesunięcie jednej kończyny, tak aby inny gracz mógł przestawić swoją.
3. Jeśli wszystkie sześć pól w jednym kolorze jest zajęte, zakręćcie strzałką jeszcze raz.
4. Jeśli sędzia podaję rękę/nogę i kolor, na którym właśnie stoisz, musisz przenieść się na inne pole w tym samym kolorze (jeśli wszystkie są zajęte, zakręć strzałką jeszcze raz).
5. Jeśli oprzesz się na macie łokciem lub kolanem, albo upadniesz na matę – odpadasz z gry !
6. Wygrywa ten, kto najdłużej utrzyma się na macie !!!
WYPOSAŻENIE ZESTAWU:
- mata do twistera,
- tarcza ze wskazówką.
Wymiary twistera ok. 138 cm x 168 cm.
Wymiary pudełka ok. 27 cm x 27 cm x 5,5 cm.