- Categories
-
Marka modowa
The Symbol :
9788320823141
52.97
Reviews | |
Shipping within | Right away |
Shipping price | The Lack Of |
The Availability Of | 5 opak |
The bar code | |
EAN | 9788320823141 |
Orders by phone: 501-031-535
Leave your phone |
Marka modowa. Jak zrozumieć konsumenta i stworzyć markę szytą na miarę? stanowi spójną tematycznie publikację, przedstawiającą w sposób oryginalny i twórczy wielowymiarowe związki między kształtowaniem zachowań konsumentów a modą. To nie jest książka o projektowaniu odzieży, ale o budowaniu marek modowych. Ambicją Autorów było dostarczenie osobom zainteresowanym wykreowaniem lub wzmocnieniem już istniejącej marki modowej niezbędnej wiedzy oraz wielu praktycznych wskazówek. W książce połączono zatem aspiracje naukowe z praktyką biznesową, a także spojrzenie socjologiczne z podejściem typowo marketingowym. Podstawą jej przygotowania były obszerne badania konsumentów mody, zrealizowane za pomocą wielu, głównie jakościowych metod. Niniejsza publikacja jest przeznaczona nie tylko dla kadry naukowej i studentów zarządzania i marketingu oraz kierunków związanych z projektowaniem mody, ale także dla osób rozpoczynających swoją przygodę w branży odzieżowej oraz menedżerów z pewnym doświadczeniem zawodowym, którzy szukają dla siebie inspiracji lub starają się pogłębić wiedzę na temat marek modowych.
Wydawnictwo | PWE |
Autor | praca zbiorowa |
Rok wydania | 2018 |
Oprawa | broszurowa |
Stron | 224 |
Format | 12,2x28,4 cm |
There is currently no comments or ratings for this product.