- Categories
-
Marketing sportu
The Symbol :
9788320822052
59.36
Reviews | |
Shipping within | Right away |
Shipping price | The Lack Of |
The Availability Of | 4 opak |
The bar code | |
EAN | 9788320822052 |
Orders by phone: 501-031-535
Leave your phone |
We współczesnym świecie następuje coraz szybsza profesjonalizacja i komercjalizacja sportu. Zmienia się więc i rozwija także marketing sportu, istotę marketingu sportu i jego uwarunkowania, rynek i produkty sportu oraz zasady ich kształtowania, ceny i dystrybucję produktów sportu, promocję organizacji sportowych, rolę nowych mediów w marketingu sportu oraz problematykę sponsoringu. Omawiane zagadnienia zostały wzbogacone licznymi studiami przypadków.
Książka jest przeznaczona dla studentów uczelni ekonomicznych i wychowania fizycznego, a także osób profesjonalnie zajmujących się marketingiem w klubach sportowych, stowarzyszeniach sportowych, różnych organizacjach związanych ze sportem oraz sponsorów klubów czy stowarzyszeń.
Książka jest przeznaczona dla studentów uczelni ekonomicznych i wychowania fizycznego, a także osób profesjonalnie zajmujących się marketingiem w klubach sportowych, stowarzyszeniach sportowych, różnych organizacjach związanych ze sportem oraz sponsorów klubów czy stowarzyszeń.
Wydawnictwo | Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne |
Autor | Andrzej Sznajder |
Rok wydania | 2015 |
Oprawa | broszurowa |
Stron | 310 |
Format | 16,5x23,5 cm |
There is currently no comments or ratings for this product.