• Categories
  • Marketing sportu

The Symbol : 9788320822052
59.36
opak To the virus Vault
Reviews
Shipping within Right away
Shipping price The Lack Of
The Availability Of 4 opak
EAN 9788320822052

Orders by phone: 501-031-535

Leave your phone
We współczesnym świecie następuje coraz szybsza profesjonalizacja i komercjalizacja sportu. Zmienia się więc i rozwija także marketing sportu, istotę marketingu sportu i jego uwarunkowania, rynek i produkty sportu oraz zasady ich kształtowania, ceny i dystrybucję produktów sportu, promocję organizacji sportowych, rolę nowych mediów w marketingu sportu oraz problematykę sponsoringu. Omawiane zagadnienia zostały wzbogacone licznymi studiami przypadków.
Książka jest przeznaczona dla studentów uczelni ekonomicznych i wychowania fizycznego, a także osób profesjonalnie zajmujących się marketingiem w klubach sportowych, stowarzyszeniach sportowych, różnych organizacjach związanych ze sportem oraz sponsorów klubów czy stowarzyszeń.
Wydawnictwo Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne
Autor Andrzej Sznajder
Rok wydania 2015
Oprawa broszurowa
Stron 310
Format 16,5x23,5 cm
There is currently no comments or ratings for this product.
The Signature Of The
Email
Ask a question