• Kategorie
  • Nowa rzeczywistość. Jak zmieniają się organizacje

Symbol: 9788382463828
53.11
szt. Do przechowalni
Opinie
Wysyłka w ciągu 24-48 h od zakupu
Cena przesyłki 9.99
Odbiór osobisty Kraków ul. Ofiar Dąbia 4 0
Odbiór osobisty Kraków ul. Ofiar Dąbia 4 0
Paczkomaty 24/7 9.99
Kurier DPD 14
Paczkomaty 24/7 (POBRANIE) 15
Kurier DHL 18
Kurier DPD (POBRANIE) 18.99
Kurier DHL (POBRANIE) 21
Dostępność 3 szt.
EAN 9788382463828

Zamówienia telefoniczne: 501-031-535

Zostaw telefon

W publikacji opisano, jak przygotować organizację do nowego modelu pracy po zmianach spowodowanych epidemią COVID-19.

Autorzy, w oparciu o najnowsze badania, raporty i własne doświadczenia wskazują, jak - w związku z rozpowszechnieniem pracy zdalnej - zmieniły się oczekiwania pracowników i jak do tych zmian przygotowują się pracodawcy.

 Dzięki lekturze książki można dowiedzieć się m.in.:

  • jak zmienić organizację pracy i przygotować się do nowej rzeczywistości;
  • jak zorganizować pracę i powierzchnię biurową w modelu hybrydowym;
  • w jaki sposób wzmocnić liderów i motywować pracowników;
  • jak kierować ,,wirtualnymi" zespołami;
  • jak zwiększyć kompetencje technologiczne pracowników.

Ciekawym uzupełnieniem książki są wyniki i wnioski z badania Trendy 2021 pokazujące, jak pandemia wpłynęła na ofertę świadczeń pozapłacowych.

Autorami książki są słuchacze podyplomowych studiów Compensation & Benefits na Uczelni Łazarskiego, którzy w swojej praktyce zawodowej specjalizują się w różnorodnych aspektach ZZL.

 Publikacja przeznaczona jest dla przedsiębiorców, menedżerów oraz pracowników działów personalnych oraz kadrowo-płacowych. Będzie pomocna również studentom kierunków związanych z zarządzaniem zasobami ludzkimi, zarządzaniem organizacją i przedsiębiorstwem oraz słuchaczom MBA.

Wydawnictwo Wolters Kluwer
Autor Joanna Liksza
Rok wydania 2021
Oprawa broszurowa
Stron 148
Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.
Podpis
E-mail
Zadaj pytanie