-
KATEGORIE
- Samochody dla dzieci
- Pojazdy spalinowe
- Prędkość do 27km/h
- Prędkość do 35km/h
- Prędkość do 55km/h
-
SAMOCHODY NA AKUMULATOR
- Audi na akumulator
- Bentley na akumulator
- Bmw na akumulator
- Bugatti na akumulator
- Buggy na akumulator
- Can-am na akumulator
- Chevrolet na akumulator
- Continental na akumulator
- Ferrari na akumulator
- Ford na akumulator
- Honda na akumulator
- Jaguar na akumulator
- Jeep na akumulator
- Lamborghini dla dziecka
- Land Rover na akumulator
- Lexus na akumulator
- Maserati na akumulator
- Mclaren na akumulator
- Mercedes na akumulator
- Mini na akumulator
- Mustang na akumulator
- Nissan na akumulator
- Pojazdy bez licencji
- Pojazdy elektryczne do driftu
- Perfecta na akumulator
- Porsche na akumulator
- Ram
- Rolls-Royce na akumulator
- Scania ciężarówka na akumulator
- Toyota na akumulator
- Volvo na akumulator
- VW na akumulator
- Auta elektryczne dla dzieci
- Auto na akumulator dla 4 latka
- Auto na akumulator do 50 kg
- Auto na akumulator do 100kg
- Auto na akumulator 4x4
- Auto na akumulator 6x6
- Auto na akumulator 24V
- Dwuosobowe Auto na akumulator
- Gokart na pedały
- Motory na akumulator
- Motor na akumulator do 160cm
- Motor na akumulator z pilotem
- Motor dla dziecka Gaz w manetce
- Quady na akumulator
- Policyjne auta na akumulator
- Straż pożarna na akumulator
- Terenowy Jeep na akumulator
- Traktory i koparki elektryczne dla dzieci
- Jeździki
- Części do pojazdów na akumulator
- DZIECKO
- Dla przedszkoli i szkół
- Dom i ogród
- Fartuchy laboratoryjne
- FIRMA I USŁUGI
- KOLEKCJE I SZTUKA
- KULTURA I ROZRYWKA
- SPORT I TURYSTYKA
- UPOMINKI
-
POJAZDY NA AKUMULATOR
-
SAMOCHODY NA AKUMULATOR
- Audi na akumulator
- Bentley na akumulator
- Bmw na akumulator
- Bugatti na akumulator
- Buggy na akumulator
- Can-am na akumulator
- Chevrolet na akumulator
- Continental na akumulator
- Ferrari na akumulator
- Ford na akumulator
- Honda na akumulator
- Jaguar na akumulator
- Jeep na akumulator
- Lamborghini dla dziecka
- Land Rover na akumulator
- Lexus na akumulator
- Maserati na akumulator
- Mclaren na akumulator
- Mercedes na akumulator
- Mini na akumulator
- Mustang na akumulator
- Nissan na akumulator
- Pojazdy bez licencji
- Pojazdy elektryczne do driftu
- Perfecta na akumulator
- Porsche na akumulator
- Ram
- Rolls-Royce na akumulator
- Scania ciężarówka na akumulator
- Toyota na akumulator
- Volvo na akumulator
- VW na akumulator
- Auta elektryczne dla dzieci
- Auto na akumulator dla 4 latka
- Auto na akumulator do 100kg
- Auto na akumulator 4x4
- Auto na akumulator 6x6
- Auto na akumulator 24V
- Dwuosobowe Auto na akumulator
- Gokart na pedały
- Motory na akumulator
- Motor dla dziecka Gaz w manetce
- Quady na akumulator
- Straż pożarna na akumulator
- Terenowy Jeep na akumulator
- Traktory i koparki elektryczne dla dzieci
- Części do pojazdów na akumulator
-
SAMOCHODY NA AKUMULATOR
- PUNKT ODBIORU - KRAKÓW
- KOSZTY DOSTAWY
- BLOG
- KONTAKT
- INSTRUKCJA PAROWANIA PILOTA Z AUTKIEM
-
KATEGORIE
-
Audi na akumulator
-
Bentley na akumulator
-
Bmw na akumulator
-
Bugatti na akumulator
-
Buggy na akumulator
-
Can-am na akumulator
-
Chevrolet na akumulator
-
Continental na akumulator
-
Ferrari na akumulator
-
Ford na akumulator
-
Honda na akumulator
-
Jaguar na akumulator
-
Jeep na akumulator
-
Lamborghini dla dziecka
-
Land Rover na akumulator
-
Lexus na akumulator
-
Maserati na akumulator
-
Mclaren na akumulator
-
Mercedes na akumulator
-
Mini na akumulator
-
Mustang na akumulator
-
Nissan na akumulator
-
Pojazdy bez licencji
-
Pojazdy elektryczne do driftu
-
Perfecta na akumulator
-
Porsche na akumulator
-
Ram
-
Rolls-Royce na akumulator
-
Scania ciężarówka na akumulator
-
Toyota na akumulator
-
Volvo na akumulator
-
VW na akumulator
-
Auta elektryczne dla dzieci
SAMOCHODY NA AKUMULATOR -
-
POJAZDY NA AKUMULATOR
-
Audi na akumulator
-
Bentley na akumulator
-
Bmw na akumulator
-
Bugatti na akumulator
-
Buggy na akumulator
-
Can-am na akumulator
-
Chevrolet na akumulator
-
Continental na akumulator
-
Ferrari na akumulator
-
Ford na akumulator
-
Honda na akumulator
-
Jaguar na akumulator
-
Jeep na akumulator
-
Lamborghini dla dziecka
-
Land Rover na akumulator
-
Lexus na akumulator
-
Maserati na akumulator
-
Mclaren na akumulator
-
Mercedes na akumulator
-
Mini na akumulator
-
Mustang na akumulator
-
Nissan na akumulator
-
Pojazdy bez licencji
-
Pojazdy elektryczne do driftu
-
Perfecta na akumulator
-
Porsche na akumulator
-
Ram
-
Rolls-Royce na akumulator
-
Scania ciężarówka na akumulator
-
Toyota na akumulator
-
Volvo na akumulator
-
VW na akumulator
-
Auta elektryczne dla dzieci
SAMOCHODY NA AKUMULATOR -
- PUNKT ODBIORU - KRAKÓW
- KOSZTY DOSTAWY
- BLOG
- KONTAKT
- INSTRUKCJA PAROWANIA PILOTA Z AUTKIEM
-
- Moje konto
- Ulubione
-
Koszyk
0
-
Koszyk (0)Koszyk jest pustyDo bezpłatnej dostawy brakuje -,--Darmowa dostawa!Suma 0,00 złCena uwzględnia rabaty
-






























Rebel Strategiczna Gra karciana 7 Cudów Świata (2020)10+ GR0747
Gra karciana 7 cudów Świata strategiczna budowanie cywilizacji
- Paczkomaty 24/7 (POBRANIE) 0
- Kurier DPD (POBRANIE) 0
- Kurier DHL (POBRANIE) 0
- Odbiór osobisty Kraków ul. Ofiar Dąbia 4 0
- Orlen paczka 0
- Paczkomaty 24/7 0
- Kurier DPD 0
- Kurier DHL 0
- Odbiór osobisty Kraków ul. Ofiar Dąbia 4 0
7 CUDÓW ŚWIATA to popularna gra planszowa, której celem jest budowanie cywilizacji poprzez zbieranie surowców, rozwijanie technologii oraz budowanie jednego z siedmiu cudów świata. Gra jest szybka, strategiczna i bardzo angażująca. Dzięki prostym zasadom i różnorodnym opcjom strategii, „7 Cudów Świata" stała się jedną z najbardziej cenionych gier planszowych na świecie.
Celem gry jest rozwinięcie swojej cywilizacji poprzez zdobywanie zasobów, budowanie budynków, zdobywanie punktów za różne osiągnięcia oraz oczywiście budowę "Cudu Świata". Jednak głównym celem gry jest zdobycie jak największej liczby punktów zwycięstwa (PV) do końca trzech rund.
Zasady gry:
- Wybór Cudu Świata-Każdy gracz wybiera jeden Cud Świata, który będzie starał się zbudować. Cud Świata ma specjalne zdolności, które dają graczowi dodatkowe korzyści w trakcie gry. Przykłady to Piramida w Gizie, Świątynia Artemidy, Mauzoleum Halikarnasu itp.
- Rozdanie kart- Każdy gracz otrzymuje 7 kart, które będą używane w tej rundzie. Z tych kart, gracze wybierają jedną i kładą ją przed sobą zakrytą. Po dokonaniu wyboru gracze przekazują resztę kart sąsiadowi w prawo lub w lewo, w zależności od rundy (w pierwszej rundzie w prawo, w drugiej w lewo, a w trzeciej znowu w prawo). Powtarzaj ten proces przez całą rundę - aż wszystkie karty zostaną zagrane.
- Rodzaje kart:
Karty, które gracze wybierają, mają różne funkcje:
Surowce (drewno, kamień, glina, złoto) - wykorzystywane do budowy innych budynków.
Budynki cywilne - przynoszą punkty zwycięstwa.
Budynki wojskowe - zwiększają siłę militarną.
Budynki handlowe - pozwalają na zdobycie surowców od innych graczy.
Budynki naukowe - przyczyniają się do punktów na koniec gry, np. za rozwój technologii.
- Budowanie Cudów- Cud Świata składa się z kilku etapów (zwykle 3). Aby zbudować etap Cudu, gracz musi wykorzystać odpowiednie surowce.
Kiedy zbudujesz etap Cudu, zdobywasz punkty zwycięstwa (PV) i czerpiesz korzyści związane z tym etapem. Cud Świata daje też unikalne zdolności, które mogą być użyteczne w różnych sytuacjach gry.
- Siła militarna-W każdej rundzie porównujesz swoją siłę wojskową z sąsiadami (graczami po lewej i prawej stronie). Siłę wojskową zwiększają karty militarne, a wynik zależy od liczby kart wojskowych, które posiadasz. Porównanie militarnego wpływu: Jeśli masz więcej punktów militarnego wpływu niż sąsiad, zdobywasz punkty zwycięstwa. Jeśli masz mniej, tracisz punkty.
- Przebieg rundy. Każda z trzech rund ma identyczną strukturę. Gracze wybierają karty, które chcą zagrać. Następnie przekazują resztę kart sąsiadom. Po trzech rundach, po zakończeniu budowy, następuje podsumowanie punktów.
- Zakończenie gry- Gra kończy się po trzech rundach. Na koniec następuje sumowanie punktów zwycięstwa (PV). Oto skąd możesz je zdobyć:
Punkty za budynki: Budynki cywilne, technologiczne, wojskowe itp.
Punkty za Cud Świata: Każdy etap Cudu Świata daje punkty.
Punkty za wojskowość: Zwycięstwa w wojnie (porównanie siły militarnej z sąsiadami).
Punkty za rozwój naukowy: Zestawy kart naukowych mogą dawać bonusowe punkty.
- Gracz z największą liczbą punktów zwycięstwa wygrywa grę!
Zawartość gry:
- 7 plansz Cudów
- 148 kart
- 48 żetonów Konfliktów
- 78 monet
- notes punktacji
- 3 arkusze z opisami efektów
- arkusz ze spisem kart i siatką powiązań
- instrukcja
Czas rozgrywki: ok. 30 minut
-
Polecamy
-
Produkty podobne