• Kategorie
  • Analiza danych behawioralnych przy użyciu..

Symbol: 9788375414646
Wydawnictwo APN PROMISE
Autor Florent Buisson
Rok wydania 2022
Stron 368
65.32
szt. Do przechowalni
Opinie
Wysyłka w ciągu 24-48 h od zakupu
Cena przesyłki 9.99
Odbiór osobisty Kraków ul. Ofiar Dąbia 4 0
Odbiór osobisty Kraków ul. Ofiar Dąbia 4 0
Paczkomaty 24/7 9.99
Kurier DPD 14
Paczkomaty 24/7 (POBRANIE) 15
Kurier DHL 18
Kurier DPD (POBRANIE) 18.99
Kurier DHL (POBRANIE) 21
Dostępność 3 szt.
EAN 9788375414646

Zamówienia telefoniczne: 501-031-535

Zostaw telefon
Wykorzystanie danych zorientowanych na użytkownika w celu uzyskania realnych wyników biznesowych
Dzięki tej książce Czytelnik będzie mógł wykorzystać w swojej firmie pełną moc danych behawioralnych używając w tym celu wyspecjalizowanych narzędzi. Algorytmy często stosowane w danologii, a także programy służące do analizy predykcyjnej traktują jak zwykłe informacje dane behawioralne wygenerowane przez użytkowników, takie jak kliknięcia na stronie internetowej czy zakupy w supermarkecie. Ten praktyczny przewodnik zawiera opisy skutecznych metod, zaprojektowanych specjalnie w celu przeprowadzania analiz danych behawioralnych.
Zaawansowana architektura umożliwiająca wykonywanie eksperymentów pomaga w pełni wykorzystać testy A/B. Diagramy przyczynowe pozwalają poznać przyczyny zachowań nawet w przypadku, gdy nie można przeprowadzać eksperymentów. Ta praktyczna książka, napisana przystępnym stylem i przeznaczona dla osób zajmujących się danymi, analityków biznesowych oraz behawiorystów, zawiera kompletne przykłady, a także ćwiczenia wykorzy-stujące języki R i Python, pozwalające od razu uzyskać lepszy wgląd w dane.
Zagadnienia przeanalizowane w książce:
Poznanie specyfiki danych behawioralnych.
Przedstawienie różnic pomiędzy pomiarami a prognozami.
Wyjaśnienie, jak można oczyścić i przygotować dane behawioralne.
Zaprojektowanie i przeanalizowanie eksperymentów umożliwiających podejmowanie optymalnych decyzji biznesowych.
Wykorzystanie danych behawioralnych w celu zrozumienia i określenia przyczyny oraz skutku.
Zaprezentowanie kompleksowej metody pozwalającej na uzyskanie przejrzystego podziału klientów na grupy.
Ta książka jest wyjątkowa, ponieważ rozpoczyna się od przedstawienia pytań i problemów, a także wykorzy-stuje w postaci prawdziwych narzędzi odpowiednie techniki i języki programowania. Dzięki temu Czytelnicy poznają, jak można rozwiązywać niezwykle ważne i trudne zagadnienia. Czas poświęcony na jej przeczytanie będzie czystą inwestycją.
Eric Weber
Kierownik Działu Eksperymentów, Yelp
Florent Buisson jest ekonomistą behawioralnym z 10-letnim doświadczeniem związanych z biznesem, analityką i naukami beha-wioralnymi. W firmie ubezpieczeniowej Allstate założył zespół specjalizujący się w naukach behawioralnych i pełnił funkcję jego szefa przez cztery lata. Publikował artykuły naukowe w czasopismach takich jak recenzowany Journal of Real Estate Research. Posiada tytuł magistra ekonometrii oraz doktorat z ekonomii behawioralnej, uzyskany na uniwersytecie Sorbona w Paryżu.
Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.
Podpis
E-mail
Zadaj pytanie